راهکارهای کسب و کارهای متوسط

سازمان های مختلف با هر تعداد پرسنل از یک نفر تا چند هزار نفر، جهت کنترل و محاسبه کارکرد کارکنان و درنهایت به دست آوردن میزان حق الزحمه آنها، نیاز به ثبت ساعت ورود و خروج  آنها را دارند. در پایان هر ماه کارفرما یا نماینده آن ، جمع ساعت های ثبت شده را به دست آورده و با در نظر گرفتن قوانین و مقرارت که توسط اداره محترم کار و امور اجتماعی تنظیم  شده ، در نهایت میزان کارکرد، جمع اضافه کار یا کسر کار و پارامتر های دیگر از جمله تعطیل کاری، شب کاری، نوبت کاری، سختی کار و غیره را در حقوق پرداختی تاثیر و پس از کسر کسورات قانونی از جمله بیمه و مالیات و غیره خالص حقوق را به حساب کارکنان منظور می کنند. این عملیات به دلیل رعایت عدالت و صحت محاسبات حساسیت ویژه ای دارد. کارکنان هر سازمان با اشتیاق فراوان در طول ماه تلاش خود را می کنند تا ضمن بهرهمند بودن برای سازمان خود و پیشبرد اهداف سازمان، بتوانند برای امرار و معاش خود حقوق خود را به دست آورند. پس اگر در هین محاسبات به هر دلیلی اشتباهی صورت بگیرد چه به نفع کارکنان و چه به ضرر کارکنان اتفاقاتی خوبی رخ نمی دهد. مسئولیت این کار مهم به دست کارفرما یا نماینده ایشان که در سمت حسابدار، یا مسئول حضور غیاب و منابع انسانی می باشد که نظارت مدیریت و مدیران مالی و اداری را همراه دارد. یک نرم افزار کارآمد می تواند ابزاری قدرتمند ، در دست مدیران و نمایندگان کارفرما باشد تا با انجام تنظیمات درست، حق حقوق پرسنل و کارفرما را به نحو احسنت رعایت کند. از جمله ابزارهایی که یک سازمان می توان در مسیر موفقیت خود استفاده کنده شامل :
  • نرم افزار حضور غیاب و محاسبه کارکرد
  • نرم افزار محاسبات کارانه و بهره وری
  • کارتابل و اتوماسیون گردش کار حضور غیاب
  • سیستم پیام رسان حضور و غیاب
  • سیستم تخلیه و مدیریت دستگاه های حضور و غیاب
  • ماژول محاسبه حقوق و دستمزد یا انتقال کارکرد به سامانه های حقوق و دستمزد دیگر
  • امکان ایجاد بایگانی الکترونیک برای مدارک و اسناد پرسنل

راهکار های کسب و کار های متوسط

نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز

نرم افزار حضور غیاب TimeWork نرم افزار تحت ویندوز است ، که قابلیت انعطاف در قوانین و رفتارهای سازمانی را برای شما به ارمغان می آورد . انجام کارهای سخت بصورت خیلی ساده ، خود از اهداف طراحی این محصول به شمار می رود.

نرم افزارحضور غیاب چند زبانه (Global)

یک نرم افزار حرفه ای و کارامد میتواند با امکان چند زبانه خود به کاربران با زبان مختلف خدمت رسانی کند . نرم افزار TimeWork Global با امکان استفاه با هر زبان ، انعطاف و تکنولوژی را از ایران به سایر کشور های دیگر صادر کرده تا نام کشور عزیزمان ایران همواره بر فراز قله های موفقیت نمایان باشد

نرم افزار حقوق دستمزد و احکام پرسنلی

هر سازمانی پس از محاسبه کارکرد پرسنل خود ، با ضرایب احکام کارکزینی و حقوقی اقدام به محاسبه حقوق پرسنل نیز می کند. نرم افزار Time Work با امکان محاسبه حقوق و با استفاده از فرم های حرفه ای در ساختن احکام و ضرایب حقوقی این امکان را بسیار حرفه ای در عین حال ساده سازی نموده است.

سیستم حضور غیاب بر اساس لوکیشین موبایل تحت وب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود گوشی های هوشمند به بازار ، درخواست کاربران برای مدیریت حضور غیاب ، استفاده از ابزاری که شاید بیشتری زمان خود را با آن سپری می کنند و آن تلفن همراه شخصی افراد می باشد.

نرم افزار تغذیه و ژتون آفلاین دستگاه جهان گستر

با توجه به استقبال خیلی از کاربران از دستگاه های حضور غیاب شرکت جهان گستر و با توجه به ارتباط نرم افزار TimeWork با دستگاه های حضو رغیاب شرکت های مختلف از جمله جهانگستر این امکان توسط تیم برنامه نویسی ساناکو انجام شد

سرویس مدیریت دستگاه از راه دور

با توجه به گستردگی و پراکندگی مکانی ، سازمان ها برا ی کنترل دستگاه های حضور غیاب خود نیاز به ابزاری دارند که از طریق اینترنت بتواند به اطلاعات پرسنلی خود دسترسی ،اطلاعات یک دستگاه را دریافت و به دستگاه های دیگر انتقال دهند . همچنین امکان تعریف پرسنل و دریافت چهره و اثر انگشت از راه دور را دارند .

سرویس تخلیه انلاین دستگاه حضور غیاب

یکی از محصولات ویژه و قابل عرضه شرکت ساناکو ، سرویس تخلیه آنلاین و RealTile است که از دو طریق pull و push قابل انجام است از این امکان میتوان برای کمک به محاسبات آنلاین و و استفاده از امکانات کارتابل و آمار های لحظه ای و سیستم صدور ژتون استفاده کرد

سرویس ارسال پیامک حضور غیاب

پیامک یکی از ابزار هایی هست که به کمک سیستم حضور غیاب می توان به مدیران خدمات ویژه ای بدهد. امنیت در ورود های دو مرحله ای نرم افزار و ارسال یک سری از گزارشات تاخیر ، غیبت و تردد از طریق پیامک از جمله قالبیت های سیستم پیام رسان می باشد

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

علی امینی 2

علی امینی 2

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

علی امینی

علی امینی

مدیر عامل